Türkiye’nin ilk astronotu Alper Gezeravcı, ISS’den yapılan canlı bağlantıda Hatay’daki Nuri Üysen Ortaokulu öğrencilerine betstrong hitap etti. Gezeravcı, depremde hayatını kaybeden vatandaşlara başsağlığı dileyerek, deprem sırasında Adana’da görev yaptığını ve afet bölgesindeki insanlara destek verdiklerini belirtti.
Gezeravcı, ISS’deki yaşamın detaylı bir şekilde planlandığını ve görevlerini nasıl yerine getirdiğini anlattı. Ayrıca ISS’deki diğer astronotlara da betstrong giriş değinerek, ISS tarihinde en fazla sayıda ülke ve
Reklam & İşbirliği: [email protected]