Hükümete bağlı Medya Ofisi tarafından yapılan yazılı açıklamada, İsrail ordusunun son saldırısı sırasında bir gazetecinin daha hayatını kaybettiği bildirildi. Ölen gazetecinin, El-Aksa televizyonunda çalışan Selim eş-Şerefa olduğu belirtildi.
Açıklamada, İsrail’in 7 Ekim 2023’te başlayan saldırılarında hayatını kaybeden gazeteci sayısının 152’ye yükseldiği ifade edildi. Bu son gelişme, bölgedeki medya çalışanlarının güvenliğine yönelik endişeleri artırmış durumda.
Reklam & İşbirliği: [email protected]